2.4. Produkta kvalitāte
Ēdināšanas uzņēmums savus pakalpojumu sniedz piemērotās telpās, kur ir nepieciešamais aprīkojums, kā arī darbinieki ir informēti par produktu uzglabāšanas termiņiem, vajadzībām, to kalkulācijām. Telpu tīrībai un kārtībai, kā arī personāla izskatam klienta acīs ir svarīga loma – tas tiek rūpīgi kontrolēts un pēc vajadzības pielietota disciplīna – tiek ieviests telpu uzkopšanas grafiks, tās tiek regulāri pārraudzītas, pēc vajadzības uzkoptas. Darbinieki izskatās tīri un sakopti klienta acīs, mati nekrīt acīs un ēdienā. Tiem ir formas tērpi ar uzņēmuma logo. Uzņēmuma darbinieki ir iepazīstināti ar visām nepieciešamajām normām un darba drošības jautājumiem, pirms tie uzsāk darbu. Darbinieku savstarpējās attiecības ir labas, jo tie ir motivēti, tiem ir sniegtas apmācības par klientu apkalpošanas kultūru, tie smaida un izturas pozitīvi pret katru klientu, tie zin produktu, nepieciešamības gadījumā par to var informēt klientu. Darbinieki ir komanda un ir iepazīstināti ar uzņēmuma misiju, vīziju un uzdevumiem. Darbinieki rūpīgi pārbauda katru produktu, pirms tas tiek izlikts uz realizāciju – tirdzniecības zālē.
2.4.1. Uzņēmuma sortiments jeb ēdienkartes piedāvājums variē atkarībā no pieprasījuma, ieklausoties klienta vajadzībās un pēc sezonalitātes.
Lielākā daļa produktu tiek gatavoti uz vietas un izlikti pārdošanā tirdzniecības telpās, saskaņojot to realizācijas nosacījumus – termiņus. Gatavais produkts tiek ražots no piegādātājiem Latvijā, izmantojot Latvijā audzētus pārtikas un citus produktus, par to tiek informēts klients. Klientam tas ir simpātiski. Produkts ir veselīgs, par to sastāvu ir informēts klients.
Uzņēmums garantē, ka visas produkcija vienmēr ir svaiga un vizuāli pievilcīga.
…