Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:956507
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

aktīva klausīšanās
Svarīgi ir saprast klienta verbālos vēstījumus, pārdzīvojumus, uzvedību, un to pavadošās
izpausmes.
 Daudzi konsultanti pārlieku koncentrējas uz informāciju, kas jāiegūst no klienta, nevis
uz klienta pārdzīvojumiem, uzvedības izpausmēm un jūtām. Pārāk koncentrējoties uz
konkrētiem faktiem, dažreiz konsultanti klientus cenšas ātri novietot savos noteiktos
„diagnostikas plauktiņos”. Īpaši klīniskajā nozarē bieži novērojama tipizācija: neirotisks,
paranoīds, ekstremāla situācija utt. Tas viss var traucēt aktīvi klausīties.
 Eksistenciāli humānistiskā stratēģija – aktīva klausīšanās un jūtu reflektēšana – var tikt
multikulturāli pamatota ar papildu fokusu uz kulturālajiem un attiecību jautājumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties