Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:820226
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma piedāvājumam jābūt saskaņā ar tūrisma pieprasījumu.
Tūrisma piedāvājums ir tāda ekonomiska kategorija, kas raksturo piedāvāto tūrisma produktu noieta tirgū.
1.Lauku tūrisms ir viens no uzņēmējdarbības veidiem, kas spēj attīstīt un dažādot saimniekošanu lauku teritorijās, ka arī lauku tūrisms dod lielu ieguldījumu lauku attīstībā, veicinot ekonomisko aktivitāti, palielinot nodarbinātību un uzlabojot infrastruktūras stāvokli laukos.
2. Apkalpoto cilvēku skaits Latvijas lauku tūrisma mītnēs katru gadu aug, kas liecina par lauku tūrisma nozares strauju attīstību. 2011. gadā salīdzinājumā ar 2010. gadu pieaugums sasniedza 7.2% (3618 cilv.). 2012. gadā salīdzinājuma ar 2011. gadu pieaugums sasniedza 8.5% (4701 cilv.), bet salīdzinot ar 2010. gadu – 15.1% (8319 cilv.). Lauku tūrisma nozare Latvijā stabili turas tūrisma pakalpojumu tirgū, nepārtraukti attīstās un piesaista patērētājus. Statistikas rādītāji liecina par to, ka lauku tūrisms Latvijā ir perspektīva nozare, uz kuru aug pieprasījums.
3.Lielākā daļa lauku tūrisma mītņu ir koncentrējušās Vidzemes reģionā – 228 uzņēmumi. Kurzemes reģionā tiek izvietotas 145 lauku tūrisma mītnes, Zemgales – 60 un Latgales - 50 mītnes. No visām lauku tūrisma mītnēm Latvijā aptuveni 45.8% ir viesu mājas, 32.7% - brīvdienu mājas, 12.0 % - lauku mājas un 9.5% - kempingi. Viesu māja ir visizplātītākais lauku tūrisma mītņu veids Latvijā.
4.Latgalē lielākā daļa lauku tūrisma uzņēmumu ir viesu mājas - 38% (19), brīvdienu mājas - 38% (19) un lauku mājas - 16% (8). Kempingu Latgalē ir pavisam maz, tikai 4 uzņēmumi, kas sastāda 8% no visām Latgales lauku tūrisma mītnēm. Visizplātītākie lauku tūrisma veidi Latgalē ir viesu māja un brīvdienu māja.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1333258
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga kompleksa elementu raksturojums. Viesu māju definīcija, kvalitātes standarti”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/820226

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties