Šajā darbā tika analizēta publiskais transports posmā Cēsis – Rīga, tika noteikts potenciālais pasažieru skaits un tā prasības, aprēķināta iespējamā pārvadātāju materiālā peļņa vai zaudējumi. Katrs no transporta pakalpojumu sniedzējiem var piedāvāt atšķirīgus pārvietošanās apstākļus: komforts, kustības laiks, cena, maršruts un kustības grafiks. Katrs pasažieris, atkarībā no vajadzības, pēc šiem kritērijiem izvēlas sev piemērotāko transporta veidu, un lieto to pastāvīgi.
Vairāki transporta veidi mijiedarbojas savā starpā, braucot vienos un tajos pašos maršrutos un vienā laikā. Tāpēc visi sabiedriskā transporta veidi neizmanto pilnīgi savu potenciālu, līdz ar to zaudējot daļu iespējamās peļņas. Pēc tā var secināt ka dažāda veida sabiedriskajam transportam jāizvēlas sabalansētu grafiku attiecībā pret konkurenci līdzīgos maršrutos, lai izvairītos no situācijas, ka vienā brīdi brauc vairāki transporta veidi, bet starplaikā pasažieriem nav opciju nokļūt galamērķi.