Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:417312
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.07.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The Economist laikrakstā faktiski runā par cīņu ar neskaitāmajām klientu sūdzībām pandēmijas laikā. Uzņēmuma iespējas atspoguļojas produktu vai pakalpojumu sniegšanas kvalitātē.
Uzņēmuma reputāciju var ļoti negatīvi ietekmēt atsauksme, kas vēlāk izplatās internetā un kļūst populāra. Viens no tādiem gadījumiem 2008. gadā notika ar aviokompāniju United, kad pēc vairāku sūdzību iesniegšanas par sabojātu ģitāru mūziķis nofilmēja video ar nosaukumu “United lauž ģitāras”. Pēc vēl kādas sūdzības 2017. gadā tā kļuva par sabiedrības visvairāk neieredzēto aviokompāniju

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1406736
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties