Reklāma
Sakotnēji “Decorstone” uzsākot ražošanu ir ieplānojis sekojošus reklāmas veidus:
Reklāma sociālajos tīklos: ( Draugiem .lv, Facebook.com, twitter.com)
Šis reklāmas veids mūsdienās jāizmanto visvairāk, jo tas neko nemaksā un aptver milzīgi lielu lietotāju skaitu. Katrā no šiem portāliem ir jāizveido profils, un jāmeģina savākt pēc iespējas lielāks profila fanu skaits. Kā piemēru var minēt portālu Draugiem.lv, kur reģistrēto lietotaju skaits sasniedz 1,2 miljonus, no kuriem statistika rāda, ka 0.5 miljonu cilvēki regulāri katru dienu ienāk portālā, plus no I phone telefoniem katru dienu lieto draugus 90 tūkst. cilvēku. Vēl statistika parāda, ka Draugos ir jau reģistrēti 15 tūkst. Juridisku uzņēmumu.
Flaieri;
Uzsākot darbību plānots pasūtīt flaierus ar produkcijas veidu aprakstu, uzņēmuma aprakstu, Mājas lapas adresi, kontaktiem, akcijas cenām, klientu ātrai piesaistei un arī savas produkcijas popularizēšanai. Plānotais skaits apmēram no 4000-6000 gab. Flaieru izdali rūpīgi vērtejot, iekļaujot visas jaunbūves kā arī mājās kurām varetu būt vajadzīgs remonts utt. Arī visu iespējamo būvniecības nozaru speciālistus, celtniekus, dizainerus, arhitektus, inženierus būvuzraugus utt;
Produkcijas katalogs;
Produkcijas katalogā plānots attēlot visus iespējamos flīžu veidus un krāsu izveli, ko Decorstone ražo un plano ražot nākotnē, kā arī informāciju par celtniecības kompānijam , kas varētu veikt flīzēšanas un bruģēšanas darbus.
…