Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:330946
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.08.2025.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Automobile Advertising Translation from the Perspective of Newmark’s Theory – summary

In the article “Automobile Advertising Translation from the Perspective of Newmark’s theory” (2019), Ping Yu and Xin Li suggest that semantic translation and communicative translation strategies shall be applied during the automobile advertisement translation process. A theoretical overview of these concepts is presented in combination with a list of relevant examples.
As for the introduction, the authors of the article emphasize the significance of automobile advertisement in the growing Chinese market. Then, the authors provide definitions for semantic and communicative translation proposed by Peter Newmark. Moreover, the key difference between the concepts is explained. Lastly, a number of related topics which will be discussed in greater detail are mentioned.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1406920
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties