Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:496567
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Anketas konstruēšana.
Parasti par anketu sauc noteiktā kārtībā sakārtotu jautājumu sarakstu. Ja anketu skata no pētnieka redzes viedokļa, tad tā ir datu vākšanas līdzeklis. Sākot anketēšanu, vispirms tiek uzdoti vispārēji jautājumi, lai respondents aprastu ar situāciju.
Anketu veidi.
Pāreju no vienkāršākiem uz sarežģītākiem jautājumiem sauc par piltuves likumu. Sākotnēji respondentam uzdod vienkāršus jautājumus, aptaujas vidusdaļā jautājumi kļūst sarežģītāki, grūtāki respondentam, no pētījuma viedokļa svarīgākie jautājumi. Vēlāk, ņemot vērā respondenta nogurumu, intereses zudumu, jautājumi kļūst vispārīgi, tādi, atbildes uz kuriem neprasa uzmanību, iztēli, atmiņas piepūli.
Izstarojuma efekts rodas, ja jautājumi ir loģiski saistīti un rada respondentam noteiktu nostādni, saistībā ar kuru respondents arī atbildēs. Iepriekšējie jautājumi virza respondenta domu gaitu noteiktā virzienā.
Anketā var iekļaut jautājumu filtrus, bet tie var novest pie atbilžu izlaišanas.
Jautājumu izkārtojums tabulās ir respondentam smags pārbaudījums, jo rodas papildus grūtības, kas ir saistītas ar respondenta nogurumu, intereses izkliedēšanos un izstarojuma efekta rašanos.
Vienveidības problēma ir saistīta ar izstarojuma efektu un vienveidīgiem jautājumiem. Tas noved pie nepārdomātu atbilžu skaita pavairošanās vai pie atbilžu izlaiduma.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1124249
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aptaujas metodes socioloģijā. Anketēšana un intervijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/496567

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties