Vakance: Klientu apkalpošanas speciālists/-e (attālināti 1-2h dienā)
Atlants.lv aicina darbā klientu servisa speciālistu/-i. Mēs piedāvājam 100% attālinātu darbu, kura paredzamais apjoms ir 1-2 stundas dienā.
Atlants ir lielākā un vadošā mācību materiālu interneta bibliotēka Latvijā. Esam draudzīgs, efektīvs, 100% Latvijas uzņēmums, kurš uzkrāj zināšanas un nodrošina to pieeju ikvienam.
Amata mērķis
Laimīgi Atlants.lv autori un bibliotēkas lietotāji, jo viņi ātri saņem laipnu un kompetentu palīdzību no klientu servisa.
Darba pienākumi
• Draudzīga komunikācija ar Atlants.lv un tā starptautisko filiāļu darbu autoriem, klientiem, potenciālajiem klientiem un uzņēmuma darbiniekiem bibliotēkas sistēmā, e-pastā, dažādās saziņas platformās, sociālajos tīklos un dažreiz arī telefoniski.
• Jauno darbu izskatīšana, novērtēšana un pievienošana bibliotēkas krājumā vai atteikuma nosūtīšana.
• Materiālu izmaiņu un pipildinājumu izskatīšana un administrēšana.
• Bibliotēkas informācijas sistēmas administrēšana.
• Ieteikumu izstrāde bibliotēkas procesu un sistēmas pilnveidei.
• Bibliotēkas sociālo tīklu profilu un satura, kā arī reklāmu veidošana, administrēšana un to efektivitātes izvērtēšana.
• Ar darba pienākumiem saistītu procesu aprakstu, instrukciju, uzlabojumu specifikāciju, atskaišu, jaunumu rakstu un citas informācijas sagatavošana.
Mēs piedāvājam:
• stabilu atalgojumu;
• prēmijas un bonusus par labiem darba rezultātiem;
• pienākumu veikšanai nepieciešamās apmācības;
• draudzīgus un atsaucīgus kolēģus;
• darba datoru;
• elastīgu darba grafiku.
Prasības:
• vismaz 1 gada pieredze darbā ar dokumentiem vai klientiem;
• pozitīva un draudzīga personība;
• teicamas komunikācijas, saskarsmes un organizatoriskas prasmes;
• labas iemaņas darbā ar “Microsoft Office” lietotnēm un mākslīgo intelektu;
• precizitāte un augsta atbildības sajūta;
• spēja saprast un izmantot dažādas informācijas pārvaldīšanas sistēmas;
• spēja ātri lasīt, domāt un ātri novērtēt iesniegtos darbus dažādās sfērās un līmeņos;
• teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un gramatikā, kā arī l labas angļu valodas zināšanas;
• pieredze darbā ar klientiem, pieredze izglītības jomā un amatam atbilstošu kursu apguve tiks uzskatīta par priekšrocību.
Darba vieta, laiks un noslodze
Attālināts darbs tiešsaistē. Darba veikšanas vietā ir nepieciešams stabils internets.
Daļējas slodzes darbs, kura apjoms ir no 1 līdz 2 stundām dienā mācību gada ietvaros un vēl mazāk vasaras periodā. Darbu var veikt jebkurā diennakts laikā un no jebkuras vietas pasaulē, kur pieejams internets. Darba plānu iespējams saskaņot ar vadību.
Atalgojums
Atalgojums tiks aprēķināts atbilstoši faktiskajai noslodzei. Bruto stundu likme pārbaudes laikā: 8 € un pēc pārbaudes laika: 9-12 € atkarībā no spējām un darba izpildes ātruma. Pēc pārbaudes laika atbilstoši uzņēmuma un darbinieka veikumam ik ceturksni ir iespēja saņemt prēmijas apmērā līdz 25% no vidējās mēnešalgas, kā arī ikgadējā prēmija līdz 75% apmērā no mēnešalgas.
Papildus dati
Pakļautība: uzņēmuma vadītājam.
Pakļautie darbinieki: Nav.
Nodarbinātība tiek organizēta atbilstoši profesijas standartam “Klientu apkalpošanas speciālists”, profesijas kods: 4222 07.
PIETEIKŠANĀS
Pieteikšanās vakancei ir noslēgusies.
Atbilstošākie pretendenti jau ir saņēmuši vai tuvākajā laikā saņems aicinājumu uz nākamo atlases kārtu.
Pateicamies ikvienam, kurš vēlas savu karjeru saistīt ar Atlants.lv un pietiecās uz šo vakanci!
