Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,42 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,07
Pirkt
Identifikators:632547
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pašvērtējums un ticība sev nav iedzimtas īpašības, tās tiek ieaudzinātas, tās veidojas skolēna ikdienas pieredze. Radot mācībām rosinošus apstākļus, skolēnos var attīstīt pozitīvu pašvērtējumu un pašpaļāvību, pārvarot skolēnu neticību saviem spēkiem.
Skolēnu pašvērtējuma un mācību sasniegumu ietekme ir abpusēja, augsti sasniegumi veicina pozitīva pašvērtējuma rašanos, un otrādi – ja ir pozitīvs pašvērtējums, tad ir lielāka iespējamība, ka būs augsti sasniegumi. Tas pats sakāms par zemiem mācību sasniegumiem un neadekvātu pašvērtējumu. Zemi sasniegumi veicina to, ka veidosies pazemināts vai neadekvāts pašvērtējums, un skolēni ar neadekvātu pašvērtējumu parasti gūst mazāk panākumu savās darbībās. Pusaudzim raksturīga īpašība – ja viņš pieņēmis savu ”neiederību” , pusaudzis ignorē to pieredzi, kas saistās ar panākumiem un kas varētu paaugstināt viņa zemo pašvērtējumu. ).
Jo aizrautīgāk skolēni mācās, jo produktīvāks ir viņu darbs. Grūti ir mācīt skolēnus, kas zaudējuši interesi par mācībām. Interese par mācībām atkarīga no tā, vai skolēns izprot apgūstamās vielas nozīmi, kādā mērā šī viela saistīta ar viņa interešu loku ārpus mācībām, cik skaidri un saprotami skolotājs izklāsta vielu, cik daudzveidīgas mācīšanas metodes. [4]…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,32 €
Materiālu komplekts Nr. 1115847
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pusaudžu pašapliecināšanās mācību stundās - būtisks faktors mācību procesā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/632547

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties