Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,78 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,71
Pirkt
Identifikators:344574
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

7 Conclusion
During above five sections, I choose the on-line imaging service of Kodak and Fuji as samples and analyse their e-business mode in terms of product/service, market, key factors for success, value to end user and the creation of revenue streams. We can obtain some useful ideas form above discussion and comparison: -
i. Under e-business mode, product/service has extended its concept and form more widely. The blurring of industry boundaries and technological innovation bring out many opportunities for companies to develop new product/service.
ii. The emergence of e-business creates new market for companies and the traditional geographical markets will be widened as a result of the reduced importance of geographical location.
iii. In e-business, the key factors for success are varied from traditional business. In such a rapid-changing business environment, companies have to choose correct strategies and apply them as quick as possible. It also needs much more creativity in their business to attract customers' awareness.
iv. In e-business, users obtain almost the same values they want from traditional business but the further convenience. As the expense, they may likely to lose the enjoyment of touch, taste and practice what they can have in traditional business.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1297078
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Online Imaging Service of Kodak & Fuji”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/344574

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties