Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,27 (16%)
Cena ar atlaidi*:
11,93
Pirkt
Identifikators:335193
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

This section of the marketing plan provides the marketing objective, the selected target market, the selected services, our marketing statement and our promotional recommendations. Goals tell were a business wants to go; strategy answers how to get there. Every business must tailor a strategy for achieving its goals. The strategy must then be refined into specific programs that are implemented efficiently and corrected if they are failing to achieve the objectives. Michael E. Porter, author of the book "competitive strategy: techniques for analyzing industries and competitors" has categorized strategies into 3 generic types, which are: Overall cost leadership Here the business works hard to achieve the lowest costs of production and distribution so it can price lower than its competitors and win a large market share. Differentiation Here the business concentrates on achieving superior performance in some important customer benefit area valued by the market as a whole. It can strive to be the service leader, the quality leader, the style leader, the technology leader, etc. Focus Here the business focuses on one or more narrow market segment rather than going after the whole market. The firm gets to know the needs of these segments and pursues either cost leadership or some form of differentiation within the target segment. As said before, Cumeco n.v. is in the business of steel construction, pipefitting and welding.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,32 €
Materiālu komplekts Nr. 1285756
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Marketing Strategies”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/335193

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties