Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:620139
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Just because Internet access is available in almost all parts of the world, it doesn't mean that your organisation's Web site will reach all potential international customers. Just like any market or community, each country needs to be targeted strategically. For an organisation to go global on the Internet really means going local in each geographic area because people respond to marketing messages through their own cultures. Marketers need to present messages that different cultures can understand, relate to, and trust.
If an organisation is looking to increase traffic on their site, there are many eyeballs to be had in the global online arena (Zeff & Aronson, 1999) and mostly the English speaking world represents the majority of users on the internet. Computer Industry Almanac (www.c-i-a.com) projects that by the year 2000, this majority will begin to decline and there will be as many Internet users from non-English speaking countries (Zeff & Aronson, 1999). Australia, the United States, the United Kingdom, Canada, Ireland, New Zealand and South Africa (the primary English-speaking world) represent only 8% of the world's population and 30% of the world's economy so movement of the rest of the world to get online is only going to make the global e-commerce world bigger. The Internet has great opportunities to reach many different groups, which is why advertisers and marketers are embracing the Web to reach multicultural markets and minority groups. Demographic material shows that Hispanics, Asians and African-Americans are rapidly gaining access to the Internet.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1252677
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cross Cultural Marketing on the Internet - Tutorial Major Assignment for Marketing”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/620139

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties