Darba autore par sava darba analīzes objektu izvēlējās SIA „Radio Sigulda”, Siguldā, kurš nodarbojas ar informācijas apraidi ēterā. Šajā uzņēmumā autore ir strādājusi par mārketinga vadītāju, komercdirektora vietnieci un diskžokeju, kā arī nostrādājusi visas studiju prakses.
Uzņēmuma ienākumu avots ir reklāma. Radio reklāmdevējiem pārdod ētera laiku, tādējādi darbojoties ar nolūku gūt peļņu, kas klasificējama kā uzņēmējdarbība.
Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīzei ir svarīga loma uzņēmuma vadīšanā. Analīzes uzdevums, no vienas puses, ir noteikt uzņēmuma darbības efektivitāti pārskata periodā un noteikto mērķu sasniegšanu, bet, no otras puses, noteikt uzņēmuma darbības attīstības iespējamos virzienus esošajā un perspektīvajā periodā, ņemot vērā nepieciešamos materiālus, finansiālos un darbaspēka resursus.
Darba mērķis: izvērtēt SIA „Radio Sigulda” darbību.
Darba uzdevumi:
Raksturot sabiedrisko mediju nozari Latvijā;
Iepazīties ar SIA „Radio Sigulda” darbību un regulējošo tiesisko bāzi;
Veikt SIA „Radio Sigulda” finanšu rādītāju analīzi.
Darbā izmatotas ekonomiskās, salīdzināšanas, absolūto un relatīvo lielumu aprēķināšanas metodes, SVID analīze.
Pētījuma objekts: SIA „Radio Sigulda”.
Pētījuma laika periods ir 2007. – 2009. gads, bet raksturojot sabiedrisko mediju nozari Latvijā ir izmantoti pieejamie dati par laika periodu no 2005. – 2010. gadam.…