Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,99
Ietaupījums:
1,04 (13%)
Cena ar atlaidi*:
6,95
Pirkt
Identifikators:131126
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    6
1.  Tirdzniecības markas teorētisko aspektu analīze    11
1.1.  Tirdzniecības markas filozofija    11
1.2.  Tirdzniecības markas ietekmes analīze uz patērētāju    16
1.3.  Tirdzniecības markas raksturojums un brendinga īpatnības    21
1.4.  Tirdzniecības markas izstrādes, izmantošanas un novērtēšanas paņēmienu raksturojums    30
2.  Bezalkoholisko gāzēto dzērienu tirgus raksturojums, attīstības tendences    38
3.  Tirdzniecības markas “Coca-cola” attīstības problēmas un iespējamie risinājumi    45
3.1.  Kompānijas “The Coca – Cola Company” attīstības gaita un tendences    45
3.2.  “The Coca – Cola Company” problēmas pasaulē, to cēloņi, tirgus situācija    47
3.3.  SIA “Coca – Cola dzērieni” darbības un finansiālās situācijas analīze Latvijā    51
3.4.  SIA “Coca - Cola dzērieni” tirgus pozīciju nostiprināšanas metodes    56
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    72
Darba fragmentsAizvērt

Darba tēma ir atpazīstamas tirdzniecības markas produkta cīņa par vietu Latvijas tirgū, problēmas un risinājumi ar SIA “Coca Cola dzērieni” piemēru.
Veikalu plauktos tuvu viena otrai bieži vien atrodas divas vai vairākas izmantojuma ziņā līdzvērtīgas preces, tikai vienu ražojusi firma ar vārdu, bet otru – bez. Protams, pirmajā gadījumā prece būs dārgāka, bet toties varam cerēt uz kvalitāti, bet otrajā…
Darba tēma šodien ir aktuāla, jo ticība tirdzniecības markas spēkam un tās menedžmentam sen jau pārsniegusi tradicionālo patēriņa preču mārketingu, kas šo disciplīnu radīja. Uzņēmumiem gandrīz ikvienā jomā un nozarē tirdzniecības markas ir nozīmīgākas kā jebkad, jo patērētājam ir milzīgs daudzums izvēles iespēju praktiski jebkurai precei, sākot no sodas ūdens līdz programmatūrai. Bez uzticamiem preču zīmju nosaukumiem kā pieturas punktiem iepirkšanās būtu ļoti nomācoša. Turklāt globālajā ekonomikā korporācijām jāsasniedz savi klienti tirgos. Stiprās tirdzniecības markas darbojas kā sūtņi, kad kompānijas apgūst jaunos tirgus vai piedāvā jaunus produktus. Tāpat tirdzniecības markas piedod aprises kompānijas stratēģijai, palīdzot definēt, kādas ierosmes ietilpst tirdzniecības markas koncepcijā un kādas ne.
Tieši tādēļ kompānijām, kas savu vērtību iepriekš noteica tikai ar taustāmām vērtībām, piemēram, ražotnes, inventārs un skaidra nauda, nākas apzināties, ka rezonējoša tirdzniecības marka ar tai piemītošu neapšaubāmu kvalitātes garantiju ir vienlīdz nozīmīgs aktīvs. Tirdzniecības markai ir vara noteikt labākās cenas attiecībā pret patērētāju un labāko akciju cenu attiecībā pret investoriem. Tirdzniecības marka var celt ienākumus un mīkstināt ciklisko lejupslīdi, turklāt tagad arī tirdzniecības markas vērtību var izmērīt.
Arī Latvijas uzņēmējiem, gatavojoties Eiropas Savienības vienotajam tirgum, vajadzētu nopietnāk strādāt pie tirdzniecības markas izveides vai nostiprināšanas, lai Latvijas preces būtu pievilcīgākas par importētajām un spētu radīt lielāku motivāciju pircējos.
Preču zīme ir nozīmīgs instruments, kas uzņēmumam palīdz strādāt un attīstīties tirgū. Pirmkārt, preču zīme tiek radīta ar domu par patērētāju. Preču zīme palīdz patērētājam plašajā piedāvājuma klāstā izvēlēties pārbaudītu, uzticamu un kvalitatīvu produktu. Otrkārt, preču zīme ir arī uzņēmuma sabiedrotais sadarbībā ar tirdzniecības kompānijām. Galvenais, ka tā dod iespēju atšķirties no konkurenta, pamanāmi pozicionējoties tirgū.
Preču zīme dod uzņēmumam iespēju ne tikai uzrunāt patērētāju sev vien raksturīgā un individuālā veidā, bet arī izvirza nopietnu atbildību par produkta kvalitāti un tās nemainīgo stabilitāti, liekot tam ilgtermiņā turēt savus solījumus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −13,23 €
Materiālu komplekts Nr. 1138443
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Atpazīstamas tirdzniecības markas produkta cīņa par vietu Latvijas tirgū, problēmas un risinājumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/131126

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties