Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:623062
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2011.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Conclusions and recommendations
1. News agencies should think about the design and the layout of their Internet pages and should reduce the amount of commercials. Besides news agencies should think which news articles would the readers consider more important (in this case local news could be suggested). The Internet news agencies superiors should improve the quality of articles and think what obstacles the reader must overcome to get to him urgent and interesting news, for example, flying commercials, too colourful page design or glaring background.
2. The news agencies should think about the way of attracting and maintaining the readers to ensure that in the result of the advertising campaign the reader will return to this news agency not spend most of their time in entertainment portals, like a draugiem.lv, myspace.com.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties