Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:402684
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. 2010.gada 24.aprīļa traģiskā avārija ir uzskatāma par ārkārtas gadījumu, jo uzņēmuma vēsturē tas ir pirmais šāds letālais gadījums.
2. „Rīgas satiksme” krīzes komunikācijas ietvaros nodrošināja nepieciešamos pasākumus, lai pēc iespējas ātrāk novērstu tēlam zaudējumus nesošas sekas.
3. „Rīgas satiksme” nodrošināja komunikāciju ar visām iesaistītām pusēm, rīkoja ārkārtas sēdi un publiski paziņoja lēmumus un slēdzienus, kas liecina par svarīgu krīzes punktu – neslēpt informāciju un sabiedrības un medijiem.
4. „Rīgas satiksme” uzņēmās tikai daļēju atbildību par notikušo – izmaksāja kompensācijas, bet policijas atzinumā, ka vainīgs ir autobusa vadītājs tā neiebilda.
5. Kopumā „Rīgas satiksme” pārvadāto klientu skaits kopš negadījuma nav samazinājies, bet gan audzis, ja augustā tika pārvadāti 9 miljoni pasažieru, tad jau oktobrī skaits sasniedza 12 miljonus.
6. Noteiktas klientu aptaujas, pētījumi netika veikti, lai noskaidrotu, kā mainījies uzņēmuma tēls patērētāju skatījumā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1241099
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties