Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:320040
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pircēju attieksmes vērtēšanai var izmantot vairākus daudzfaktoru modeļus. Divi no tiem ir M. Fišbeina metode un Ideālā punkta metode.
Fišbeina modeļa pamats ir formula:
A0 = ∑ biei
A0 - pircēju attieksme pret noteiktu objektu;
bi - viedokļa spēks, ka objektam piemīt šī īpašība i, pēc 7 līmeņu skalas;
ei - produkta īpašības i vērtējums, pēc 7 līmeņu skalas;
n - nozīmīgo īpašību skaits, vienību skaits.
Pirmkārt, noskaidro kādas produkta īpašības ir vissvarīgākās noteiktam tirgus segmentam. Pats populārākais veids, kā šādu informāciju iegūt, ir to paprasīt pašam patērētājam, veicot aptaujas.
Otrkārt noskaidro viedokļa spēku bi. Lielums bi norāda to, cik patērētājs ir pārliecināts par to, ka dotajai produkta markai ir šīs aptaujas anketā uzrādītās īpašības. Pircēju viedokli mēra pēc 7 līmeņu skalas, kur -3 ir maz iespējams vai ļoti slikti, bet +3 ir ļoti iespējams vai ļoti labi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties