Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:373764
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mācību metode ir skolotāja un skolēna didaktiskas sadarbības paņēmienu sistēma skolēnu zināšanu un prasmju veidošanai un izziņas spēju attīstīšanai. Paņēmiens ir metodes sastāvdaļa ( elements ). Metodes izvēli nosaka mācību priekšmeta un temata specifika, kā arī skolēnu vecum posma īpatnības un attīstības līmenis. Jaunākajās klasēs nepieciešama lielāka metožu dažādība ( vienā metodē tiek iestarpināti citu metožu elementi ), bet vecāko klašu skolēni un studenti spēj ilgāk koncentrēties arī vienveidīgā mācību darbā.

Mācību metožu grupa
Metodes nosaukums
Metodes būtība, jēga
Mācību mērķi
Skolotāja darbība
Dialoģiskās metodes.
Dialogs.
Skolotāja saruna ar klasi par stundas tematisko saturu vai kā skolotāja saruna ar izsaukto skolēnu pārbaudot mājās sagatavoto uzdevumu.
Veidojas skolotāja kontakts ar skolēniem un aktīvāka kļūst viņu līdzdalība mācībās. Tiek nodrošināta informācijas un pretinformācijas ( kontroles ) vienota plūsma, kas palīdz skolotājam koriģēt savu un skolēnu darbību.
Skolotājs iepriekš sagatavo tematu, par ko stāstīs skolēniem. Skolotājam ir lielas iespējas veidot skolēnu valodas kultūru.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties