Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:846588
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
  ANALĪTISKAIS APSKATS    6
1.1  Kredītu veidi privātpersonām    6
1.2.  Hipotekārie kredīti privātpersonām    8
1.3.  Latvijas kredītiestāžu kreditēšanas apjomi un struktūra    9
  PĒTIJUMA REZULTĀTI    12
2.1  AS „Swedbank” izsniegto kredītu apjomi un struktūra    12
2.2.  AS „Swedbank” hipotekāro kredītu veidi    14
2.3.  AS “Swedbank” patēriņa kredīta veidi privātpersonām    16
2.4.  AS “Swedbank” kredītkaršu aizdevumu veidi privātpersonām    19
2.5.  AS "Swedbank" privātpersonu kreditēšanas politika un apkalpošanas kanāli    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    28
  Galvojums    29
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaitā autors izstrādāja šādus secinājumus:
1. Lielākie kreditētāji Latvijā ir komercbankas, nebanku kreditētāji izsniedz tikai 3,49% no komercbanku izsniegtā apjoma;
2. AS „Swedbank” ir tirgus līderis kreditēšanas jomā pēc izsniegto kredītu apjomiem, izsniedzot par 23,5% vairāk kā tuvākais konkurents AS „SEB”;
3. AS „Swedbank” panākumus un līderību tirgū lielā mērā nodrošina IT programmas, automatizācija un attālinātie pakalpojumi;
4. AS „Swedbank” kredītportfeļa 51% sastāda aizdevumi privātpersonām, tāpēc privātpersonu apkalpošana ir būtiska bankas darbībai;
5. No kopējā AS „Swedbank” privātpersonu kredītportfeļa 88% ir hipotekārie kredīti.
Vadoties no darba izstrādē iegūtās informācijas, autors izvirza šādus priekšlikumus:
1. Digitalizācijas un optimizācijas rezultātā ir samazinājusies klientu un darbinieku saskarsme. Mūsdienās vairums klientu, jūtas komfortabli veicot operācijas internetbankā, attālināti. Lai noturētu hipotekāro kredītu tirgus daļu, ir jāņem vērā tie klienti, kuri novērtē klātienes kontaktu ar darbinieku, īpaši ja tiek formēts hipotekārais līgums vai tiek veiktas izmaiņas hipotekārajā līgumā. Tā kā hipotekārais kredīts ir viens no būtiskākajiem kredīta veidiem bankai, autors iesaka palielināt hipotekāro kredītu konsultantu skaitu vai pievērsties filiālēs esošo klientu konsultantu nopietnākai apmācībai;
2. AS „Swedbank” prioritāte ir izmaksu samazināšana, tāpēc autors iesaka ieviest konsultācijas ar programmas “Skype” vai tai līdzīgu programmu palīdzību. Šādas konsultācijas būtu personiskākas nekā telefonsaruna, turklāt apkalpošanas centrs var atrasties arī ārpus Rīgas. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties