Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:608012
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tātad, 2005. gads:
reklāma un mārketings spēlē svarīgu lomu visā pasaulē, tie ietekmē jebkura cilvēka izvēli un rīcību, nosaka modi, dzīves stilu. Nav noslēpums, ka cilvēku figūras standarts arī radies no reklāmas un fotomodeļiem no spožiem žurnāliem. Kur tas bija iespējams, uzreiz sāka rasties sporta un fitnesa klubi, kas bija domāti gan vīriešiem, gan sievietēm. Lai veiksmīgi virzītu savu produkciju tirgū, jābūt precīzam priekšstatam par to, kuram patērētājam domāta dotā produkcija. Nevajag aizmirst, ka cilveku izvēle ir atkarīga no vietas, kur tie dzīvo, jo dažādos reģionos ir sava kultūra, tradīcijas, klimats, iedzīvotāju dažādas vajadzības; un arī no psiholoģiskiem faktoriem- cilveku tipi un priekšstats par sevi, par dzīves veidu, uzvedības psiholoģija un daudz citu faktoru.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties