Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:517922
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori:
1)Ārējās vides faktori (ekonomiskie, politiskie, tehniskie, dabas).

Šie faktori netieši ietekmē pircēja rīcību. Darba alga ir kopējo ienākumu svarīga sastāvdaļa, reālo ienākumu summu ietekmē cenu līmenis, bet ienākumu un cenu izmaiņas tirgū izpaužas pircēja maksātspējā.

Uzņēmumā jau no tā pirmsākumiem noteikti augsti kvalitātes kritēriji gan izejvielām, gan gatavajai produkcijai. Spilvā visas izejvielas atbilstoši pārtikas kvalitātes prasībām vispirms tiek pārbaudītas laboratoriski. Pateicoties tehnoloģijas attīstībai, Spilva pilnveidoja arī izejvielu sensorās novērtēšanas sistēmu, lai atkārtoti saražotā produkta garšas, smaržas, krāsas un konsistences īpašības neatšķirtos no iepriekšējā.

2)Sociālie
PAI ir ideāls brokastu dzēriens, kas sniedz enerģiju jau no paša rīta.
PAI sulas ir ne tikai gardas, bet arī mazkaloriju. Ņemot vērā zemo kaloriju saturu, dabiskās sulas Pai ir veselīgs un gards papildinājums, ievērojot dažādas diētas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties