Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:385530
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Visi pircēju rīcības faktori tiek iedalīti 5 grupās:

Ekonomiskie (darba alga, ienākumu līmenis, cenu līmenis);
Sociālie (piederība formālam sociālam slānim; piederība neformālai sociālai grupai, darba nodrošinājums, ģimenes stāvoklis, statuss sabiedrībā);
Kultūras (kultūras līmenis, izglītības līmenis, tautība, reliģija);
Personiskie (vecums, dzīves cikla posms, profesija, dzīvesveids, rakstura īpatnības, pašapziņa);
Psiholoģiskie (motivējums, uztvere, apgūšana, pārliecība, nostāja, ieradumi).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties