Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:141056
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šajā vecumā pusaudžu intelektuālajā attīstībā notiek pāreja no bērniem raksturīgās domāšanas un uztveres uz pieaugušam cilvēkam raksturīgo. Tas notiek pusaudžu aktīvas darbošanās veidā, ar aktīvu pasaules, dabas likumu, cilvēku sabiedrības pieredzes un sakarību izzināšanu, hipotēžu izvirzīšanu un pierādījumu meklēšanu. Pusaudži pakļaujas sabiedrības dzīves normām, veidojas vērtību sistēma, kurā var tikt iekļautas(mums ir jāpanāk lai tiktu iekļautas) arī kultūras mantojuma vērtības. Notiek savas identitātes meklējumi(J. Piažē, V. Olporta, Ē.Ēriksons attīstības teorijas).Taču šajā vecumā viņi ir maksimālismi, visas lietas sadala pareizajās un nepareizajās, melnajās un baltajās, bez pustoņiem, tāpēc svarīgi ir ņemt to vērā un mācīt visur saskatīt sistēmas un pustoņus - kā dabā tā sabiedrības dzīvē un vēsturiskajos procesos. Tātad, liela nozīme vēstures izglītībā šajā posmā ir pusaudžu attieksmju veidošanai caur netiešo pieredzi, kas savukārt nākotnē sekmētu indivīda pareizas domāšanas un darbības modeļus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1120845
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties