Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kvalitāte, tās vadīšanas jēdziens un vadības sistēmas

     

    Konspekts3 Vadība

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:659838
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ievads.
Laikā, kad strauji notiek zinātniski – tehniskais progress pieaug klientu prasības, pieaug konkurence gan iekšējā, gan ārējā tirgū un organizācijas dzīvotspēju lielā mērā nosaka tās piedāvāto produkciju un pakalpojumu kvalitāte. Straujā ekonomikas pārstrukturizēšanās ir novedusi pie jaunām klienta un produkta pakalpojuma piegādātāja attiecībām, kuru pamatā ir brīvprātības princips un tirgus attiecības. Veselīgas konkurences apstākļos par vienu no spēcīgākiem ieročiem kļūst produktu pakalpojumu kvalitāte. Kvalitāte nav tikai filozofija,- tā prasa zināšanas, pilnīgu ziedošanos, pacietību un laiku.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1140017
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties