Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:301353
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Firmas raksturojums   
2.  Cenas noteikšana firmas produktam   
3.  Iekšējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu   
4.  Ārējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu   
Darba fragmentsAizvērt

Saturs.
Ievads.
1. Firmas raksturojums.
2. Cenas noteikšana firmas produktam.
3. Iekšējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu.
4. Ārējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu.

Ievads

Piedāvāju apskatīt cenu veidošanas pamatprincipus, cenu veidošanas metodes, kā arī iekšējo un ārējo faktoru ietekmi uz cenu galdniecības firmā “ANDRUKS”.
Apskatīta tiek konkrēta firma, dots tās raksturojums un vienas produkcijas veida (galda) cenu noteikšana tajā, kā arī iekšējo un ārējo faktoru ietekme uz šo cenu.
Darbā tiek apskatīti šādi kritēriji:
1.Kādi faktori ietekmē cenas veidošanu;
2.Kādi mērķi uzņēmumam jāizvirza cenas veidošanai;
3.Kādas ir iespējamās cenu noteikšanas metodes;
4.Kā tiek veidota firmas produkcijas cena;
5.Kā iekšējie faktori ietekmē firmas produkcijas cenu.

1. Firmas raksturojums

Firmai “ANDRUKS” pieder galdniecības darbnīca, kura izgatavo dažādu veidu galdus un citas mēbeles atkarībā no pieprasītāju vēlmēm. Nepieciešamie izejmateriāli tiek sagatavoti firmas gaterī. Gaterī koksne tiek pilnvērtīgi un kvalitatīvi apstrādāta un sagatavota firmas produkcijas izgatavošanai. Koksne apstrādei tiek iepirkta no vietējiem mežsaimniekiem un tuvākajiem koksnes uzpirkšanas punktiem.
Uzņēmums ir vērsts šādiem saimnieciskajiem darbības veidiem:
1.Tirdzniecība.
2.Ražošana (galdniecībā).

Uzņēmuma stratēģijas izvēli nosaka patērētāju pieprasītāju (pircēju) gaume, ieradumi, ražotāju tehnoloģijas izmaiņas, vajadzība pēc investīcijām, kvalitatīvs personāls, konkurentu iedarbība, to tehnoloģija un finanses. Firmas pamatdarbības nozare ir dažāda veida galdu ražošana un tirdzniecība mazumtirdzniecībā, kas saistīta ar saražotās produkcijas izplatīšanu. Firmas nodarbināto skaits ir: gaterī - 10 strādnieki; darbnīcā - 8 galdnieki; 1 grāmatvedis; 1 menedžeris; firmas vadītājs - īpašnieks.
Tāpat firmas cenu veidošanu ietekmē gan iekšējie, gan arī ārējie faktori. Lai veiksmīgi noteiktu savai precei cenu un tajā pašā laikā lai būtu pieprasījums pēc saražotās produkcijas, tai ir jānosaka mērķis - ko tā vēlas panākt tirgū. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties