Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Selektīva informācijas uztvere', 1.
  • Referāts 'Selektīva informācijas uztvere', 2.
  • Referāts 'Selektīva informācijas uztvere', 3.
  • Referāts 'Selektīva informācijas uztvere', 4.
  • Referāts 'Selektīva informācijas uztvere', 5.
  • Referāts 'Selektīva informācijas uztvere', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma kā komunikācijas veids
Slaveni amerikāņu reklāmas psiholoģijas jomas speciālisti uzskata, ka reklāma ir viena no masu komunikācijas formām, kas nodod dažāda veida mārketinga informāciju, kas vērsta uz sapratnes panākšanu tirgū pārdevēju un pircēju starpā. Reklāma ne tikai informē par produkciju, tā vienlaikus arī transformē to kādā tēlā, kas pircēja apziņā kļūst neatdalāms no faktiskās informācijas par reklamējamās preces īpašībām.

19. un 20. gadsimtu mijā bija izplatīts vienvirziena modelis - reklāmdevējs – patērētājs, kurā tika akcentēta tikai reklāmdevēja ietekme uz patērētāju. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants