Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kafijas transportēšanas sistēma', 1.
  • Referāts 'Kafijas transportēšanas sistēma', 2.
  • Referāts 'Kafijas transportēšanas sistēma', 3.
  • Referāts 'Kafijas transportēšanas sistēma', 4.
  • Referāts 'Kafijas transportēšanas sistēma', 5.
  • Referāts 'Kafijas transportēšanas sistēma', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Novācot kafiju no kafijas koka zariem ogas tiek saliktas 60-litrīgos grozos. Izsijātās ogas mazgā betona muldās vai speciāli paredzētās mašīnās. Mazgāšanas procesā gatavās ogas atdalās no vecām un sausām ogām. Izmazgātās ogas tiek novietotas uz lielām betona terasēm, kur tās tiek kaltētas 15-20 dienas. Ir svarīgi, lai ogas nepāržūst, jo pretējā gadījumā tas saplaisā un zaudē savu vērtību. Atdalot kafijas graudus no čaulas tos saliek maisos un sūta uz uzņēmumiem, kur tos klasificē un veic nepieciešamos apstrādes procesus.[7] Visā kafijas transportēšanas ceļā šis ir vissvarīgākais periods, jo vēlāk, kad kafijas graudi ir izkaltēti un iepakoti kafija saglabājas ilgi. Gatavā produkcija, kas nonāk veikalos, iepakojumā var uzglabāties līdz pat četriem gadiem. [4]
Kafijas galvenais transportēšanas veids ir jūras ceļš.[6] Visērtākais iepakojums ir maiss. Maisa svars var būt no 60 – 70 kg tas ir atkarīgs no ražotājvalsts. [6] Šai precei maiss ir visērtākais, jo kafija ir berama viela, kura var ieņemt jebkuru formu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants