Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  NESTLE S.A.    3
1.  STIPRĀS PUSES    4
2.  VĀJAS PUSES    6
2.1.  Kā vājas puses padarīt par stiprām?    7
3.  IESPĒJAS    9
4.  DRAUDI    10
4.1.  Kā draudus padarīt par iespējam?    11
  SECINĀJUMI    12
  PRIEKŠLIKUMI    13
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    14
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
1. “Nestle” nav jāekonomē sava produkta ražošanā, jo cilvēku uzticību var ātri pazaudēt, bet atgriezt ir grūti.
2. Kompānijai jāatrod citas vietas, kur varēs dabūt resursus(ūdeni) bez konfliktiem no cilvēku puses. “Nestle” uzņēmumam ir jāmotivē bērnus strādāt, nevis piespiest, lai cilvēki redz, ka kompānija labi attiecas pret jauniem darbiniekiem.
3. Sadarboties ar šiem veikaliem, bet vairāk kontrolēt produktu cenas šīs uzņēmumos. Jāatrod pareizu cenu, lai gūtu lielāku peļņu.
4. Ja šī kompānija grib gūt lielu peļņu un turēt savu kompāniju visaugstākāja līmenis, tad jāmak risināt konfliktus ar visiem tā, lai visi būtu apmierināti.
5. Kompānijai turpināt attīstīties, jāizdomā jaunas idejas, ar kurām varēs piesaistīt vairākus klientus. Jāizdomā kaut ko tādu, lai pievērstu lielāku uzmanību no cilvēkiem.
6. Lai kompānijai nezaudētu ieņēmumus, viņai jāaudzē kafijas pupiņas mākslīgās telpās, lai kafija nebūtu atkarīga no laika apstākļiem.
7. “Nestle” kompānijai ir jāatrod kaut kas jauns, kas būs šis kompānijas priekšrocība. Jāizdomā interesantus jaunumus.
8. Jāatrod tādas pasaules vietas, kur ar ūdeni nav problēmas. Jācentas izmantot ūdeni, cik vien var iespējams. 

Autora komentārsAtvērt
Atlants