-
Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums
Referāts9 Ķīmija, Mārketings, reklāma, Pārtikas tehnoloģija, kulinārija
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Kas ir enerģijas dzēriens? | 4 |
2. | Enerģijas dzērienu sastāvs | 5 |
3. | Enerģijas dzērienu vēsture | 7 |
4. | Populārākie enerģijas dzērieni | 8 |
4.1. | RED BULL | 8 |
4.2. | BURN | 10 |
4.3. | MONSTER | 11 |
5. | Enerģijas dzērienu cenu salīdzinājums | 12 |
6. | Aptaujas rezultāti par enerģijas dzērienu lietošanu | 14 |
Secinājumi un priekšlikumi | 16 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 17 |
Secinājumi un priekšlikumi
1. Enerģijas dzērieni var izraisīt nopietnas sekas, lielākoties tikai lietojot tos pārmērīgi, pirms vai pēc fiziskām aktivitātēm, jaucot ar alkoholiskiem dzērieniem vai kafiju
2. Enerģijas dzērienu noteikti nav piemēroti bērniem un autoruprāt vajadzētu stingrākus ierobežojumus, tirgojot šos dzērienus nepilngadīgajiem.
3. Populārākie enerģijas dzērieni Latvijā ir Red Bull, Monster un Burn.
4. Enerģijas dzērienu cenas dažādos veikalos atšķiras, un ir pieejami gan ļoti lēti un nekvalitatīvi enerģijas dzērieni, gan arī divreiz dārgāki.
5. Neskatoties uz Red Bull lielo cenu, tā kvalitāte tomēr ir izkarojusi tirgus līdera pozīciju.
6. Šie enerģijas dzērieni ļoti koncentrējas uz savas popularitātes celšanu jauniešu vidū.
7. Visi populārākie enerģijas dzērieni atbalsta sporta komandas un ekstrēmos sporta veidus.
8. Enerģijas dzērieni ir pieejami gan dažādos tilpumos, gan iepakojumos, gan ar dažādām garšām,
9. Liela daļas Latvijas sabiedrības nemaz nelieto Latvijas dzērienus, bet orientējas to piedāvājumos un reklāmās.
10. Pērkot preci svarīgākie faktori ir cena un kvalitāte.
11. Red Bull ir vislabākās un atmiņā paliekošākās reklāmas.
12. Cilvēki iegādājoties enerģijas dzērienus nevadās pēc redzētajām reklāmām
…
Studiju darbs studiju mācību priekšmetā „Tirgzinības” 1. Kas ir enerģijas dzēriens?.......................................................................4 2. Enerģijas dzērienu sastāvs 5 3. Enerģijas dzērienu vēsture 7 4. Populārākie enerģijas dzērieni 8 4.1. RED BULL 8 4.2. BURN 10 4.3. MONSTER 11 5. Enerģijas dzērienu cenu salīdzinājums. 12 6. Aptaujas rezultāti par enerģijas dzērienu lietošanu 14 Secinājumi un priekšlikumi 16 Bibliogrāfiskais saraksts 17