Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 1.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 2.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 3.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 4.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 5.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 6.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 7.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 8.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 9.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 10.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 11.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 12.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 13.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 14.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 15.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 16.
  • Referāts 'Enerģijas dzērienu tirgus raksturojums', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kas ir enerģijas dzēriens?    4
2.  Enerģijas dzērienu sastāvs    5
3.  Enerģijas dzērienu vēsture    7
4.  Populārākie enerģijas dzērieni    8
4.1.  RED BULL    8
4.2.  BURN    10
4.3.  MONSTER    11
5.  Enerģijas dzērienu cenu salīdzinājums    12
6.  Aptaujas rezultāti par enerģijas dzērienu lietošanu    14
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Enerģijas dzērieni var izraisīt nopietnas sekas, lielākoties tikai lietojot tos pārmērīgi, pirms vai pēc fiziskām aktivitātēm, jaucot ar alkoholiskiem dzērieniem vai kafiju
2. Enerģijas dzērienu noteikti nav piemēroti bērniem un autoruprāt vajadzētu stingrākus ierobežojumus, tirgojot šos dzērienus nepilngadīgajiem.
3. Populārākie enerģijas dzērieni Latvijā ir Red Bull, Monster un Burn.
4. Enerģijas dzērienu cenas dažādos veikalos atšķiras, un ir pieejami gan ļoti lēti un nekvalitatīvi enerģijas dzērieni, gan arī divreiz dārgāki.
5. Neskatoties uz Red Bull lielo cenu, tā kvalitāte tomēr ir izkarojusi tirgus līdera pozīciju.
6. Šie enerģijas dzērieni ļoti koncentrējas uz savas popularitātes celšanu jauniešu vidū.
7. Visi populārākie enerģijas dzērieni atbalsta sporta komandas un ekstrēmos sporta veidus.
8. Enerģijas dzērieni ir pieejami gan dažādos tilpumos, gan iepakojumos, gan ar dažādām garšām,
9. Liela daļas Latvijas sabiedrības nemaz nelieto Latvijas dzērienus, bet orientējas to piedāvājumos un reklāmās.
10. Pērkot preci svarīgākie faktori ir cena un kvalitāte.
11. Red Bull ir vislabākās un atmiņā paliekošākās reklāmas.
12. Cilvēki iegādājoties enerģijas dzērienus nevadās pēc redzētajām reklāmām

Autora komentārsAtvērt
Atlants