Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 1.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 2.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 3.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 4.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 5.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 6.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 7.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 8.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 9.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 10.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 11.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 12.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 13.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 14.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori pēc patērētāju izvēles    4
2.  Maņu mārketinga ietekme uz patērētāju izvēli    7
3.  Ēdināšanas uzņēmumu veidu iedalījums pēc patērētāju izvēles    9
  Secinājumi    11
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Maņu mārketingu uzņēmumam ir iespējams pavērst sev par labu, izstrādājot dažādas reklāmas, kā arī kreatīvi pieejot savam produkcijas klāstam, lai piesaistītu sev klientus.
2. Kā galvenie noteicošie faktori, pēc kuriem klients izvēlas ēdināšanas uzņēmumu ir tā vieta, personāls, uzņēmuma gaisotne, interjers, iekārtojums.
3. Ēdināšanas uzņēmumu veids klientiem palīdz izvēlēties sev piemērotāko vietu, kur ieturēt maltīti.
4. Katrs no ēdināšanas veidiem ir ar savu specifiku, ēdienu, dzērienu piedāvājumu un izklaides iespējām.
5. Cilvēks dodas uz ēdināšanas uzņēmumu, ne tikai, lai paēstu, bet arī ieekonomētu savu laiku, izmantotu piedāvātās izklaides.
6. Lai dotos uz kādu ēšanas vietu, svarīgs ir katra patērētāja indivuālais ienākuma līmenis.
7. Ēdināšanas uzņēmuma izvēli nosaka patērētāja vecums, dzimums, ģimenes tips, dzīves cikls izglītības līmenis.
8. Patērētājs novērtē, ja tiek sniegts atsevišķš piedāvājuma klāst individuālai cilvēku grupai ( veģetāriešiem, tūristiem, reliģiskiem cilvēkiem u.c.)
9. Uzņēmuma darbinieku apkalpošanas attieksme ir svarīga klientu ēdināšanas vietu izvēlē.
10. Klients vērtē ēdināšanas uzņēmuma atrašanās vietu, uzņēmuma atmosfēru, interjeru, ēdienu un pakalpojumu kvalitāti.


Autora komentārsAtvērt
Atlants