Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 1.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 2.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 3.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 4.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 5.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 6.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 7.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 8.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 9.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 10.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 11.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 12.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 13.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 14.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 15.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 16.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 17.
  • Referāts 'Pētījums par enerģijas dzērieniem', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Enerģijas dzērieni ir izstrādāti speciāli sportistiem un aktīva dzīvesveida piekritējiem. Vitaminizētos sporta jeb enerģētiskos dzērienus lieto gan pirms, gan pēc fiziskajām aktivitātēm. Tie dod tūlītēju enerģiju pirms treniņa, kā arī atjauno spēkus, kuri zaudēti fizisko aktivitāšu laikā. Visu enerģētisko dzērienu pamatsastāvs ir līdzīgs – tajos ir ūdens, ogļhidrāti, mikroelementi, vitamīni un dažādas piedevas – krāsvielas, konservanti un citas. Šo dzērienu sastāvā ir arī ogļhidrāti jeb cukuri – glikoze vai fruktoze. Enerģētiskos dzērienus iedala divās grupās: vieni ir tie, kuru sastāvā ir centrālās nervu sistēmas stimulatori un tie, kas ir bez stimulatoriem. Klāt pievienotās minerālvielas un vitamīni, kuriem nav enerģētiskās vērtības, vajadzīgi, lai nodrošinātu intensīvu vielmaiņu.
Pētījuma uzdevumi:
* uzkrāt izlietoto produktu iepakojumu.
* sniegt informāciju par pētījuma dalībniekiem.
* izmantojot savākto produktu iepakojumu noteikt produktu tipu, skaitu, iepakojuma lielumu, cenu, preču zīmi.
* pēc savāktā iepakojuma analīzes izdarīt secinājumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants