Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par sabiedriskās ēdināšanas kvalitāti Ventspils pilsētā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par sabiedriskās ēdināšanas kvalitāti Ventspils pilsētā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par sabiedriskās ēdināšanas kvalitāti Ventspils pilsētā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par sabiedriskās ēdināšanas kvalitāti Ventspils pilsētā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par sabiedriskās ēdināšanas kvalitāti Ventspils pilsētā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par sabiedriskās ēdināšanas kvalitāti Ventspils pilsētā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par sabiedriskās ēdināšanas kvalitāti Ventspils pilsētā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis ir izpētīt sabiedriskās ēdināšanas kvalitāti Ventspils pilsētā, lai iegūtu nepieciešamo informāciju tika izveidota anketa. Anketēšanas rezultāti tiks izmantoti “ Mārketinga pētīšanas ” semestra darba – pētījuma izstrādē. Tiks izvirzīta hipotēze, iegūtie dati apkopoti tabulā un pēc tam veikti aprēķini, izmantojot Pirsona kritēriju ( 2 kritēriju ).
Risināmā problēma – Jaunas ēdināšanas iestādes atvēršana Ventspils pilsētā.
Pētījumam pakļautā problēma – noskaidrot iedzīvotāju pašreizējo attieksmi pret sabiedriskām ēdināšanas iestādēm Ventspilī.

Pētījuma metode

Uzsākot pētījumu, iepriekšēja informācija un konkrētu datu nav, tāpēc tika izvēlēts veikt primāro pētījumu ar kvantitatīvās metodes palīdzību – anketas izveidošanu. Tika izvirzīta H0 hipotēze – Ventspils iedzīvotājus sabiedriskās ēdināšanas kvalitāte apmierina un H1 hipotēze – Ventspils iedzīvotājus sabiedriskās ēdināšanas kvalitāte neapmierina.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants