Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā komunikācijas attiecību menedžments', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā komunikācijas attiecību menedžments', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā komunikācijas attiecību menedžments', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā komunikācijas attiecību menedžments', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā komunikācijas attiecību menedžments', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā komunikācijas attiecību menedžments', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēki parasti definē sabiedriskās attiecības, pamatojoties uz dažām to visredzamākajām aktivitātēm, piemēram, publicitātes nodrošināšanu laikrakstos, intervijām televīzijā ar uzņēmuma runas vīriem vai arī ar kādas slavenības klātbūtni saviesīgā pasākumā. Tas, ko cilvēki nesaprot sabiedriskajās attiecībās, ir - ka tas ir process, kurš ietver smalkus un tālejošus aspektus, pētījumus un analīzi, politikas veidošanu, programmas sastādīšanu, komunikāciju, atgriezenisko saiti ar vairākām publikām. Sabiedrisko attiecību praktiķi darbojas galvenokārt divos līmeņos – kā padomdevēji saviem klientiem vai uzņēmuma vadībai, gan arī kā tehniskie darbinieki, kas rada un izplata ziņojumus daudzveidīgos mediju kanālos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants