Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Eksotiskas virtuves restorāns', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus un mārketings
Konkurences izpēte
Galvenie konkurenti
Tā kā mūsu biznesa ideja ir izveidot Afrikāņu restorānu, tad mūsu galvenie konkurenti ir visi nacionālo virtuvju restorāni, piemēram, kā „ Lido ” un „ Čau Rasma”, kuri pieder pie Latviešu nacionālām virtuvēm. Vislielākā konkurence būs ar austrumu nacionālām virtuvēm kā „ Gan Bei” un „ Thali ” un, protams, arī ar Itāļu un Indiešu nacionālām virtuvēm.
Preču klāsts
Vairākums ēdināšanas uzņēmumu piedāvātā ēdienkarte sastāv no nacionāliem ēdieniem atkarībā no izvēlētās valsts vai reģiona. Ēdienkartē arī vajadzētu iekļaut dažus ēdienus, kuri ir vairāk populāri un zināmi, lai klients, kurš nevēlas izmēģināt neko jaunu var pasūtīt ēdienu, kuru labi zin un viņam garšo.
Konkurentu cenas
Cenu mūsu restorāna iespējams varētu būt mazliet augstāka nekā tajos ēdināšanas uzņēmumos, kuru piedāvājumu klāstā ir klasiskie un tradicionālie ēdieni. Jo izejvielas ēdienu pagatavošanai izmaksās dārgāk.
Konkurentu stiprās un vājās puses
Viena no konkurentu stiprajām pusēm ir tāda, ka viņi jau ir zināmi un atpazīstami daļai cilvēku, tas, protams, ir atkarīgs no tā kā viņi sevi ir reklamējuši. Un iespējams viņiem jau ir patstāvīgi klienti, kuri negribēs izmēģināt neko jaunu. Mūsu plus uzņēmumam būs tāds, ka mūsu piedāvājums būs, kaut kas jauns un nebijis, ko daudzi nebūs nekad baudījuši. Ir daudz cilvēku, kuriem patīk izmēģināt kaut ko jaunu un nebijušu un ja mēs jaunajiem klientiem parādīsim sevi no labās puses tad viņi arī var kļūt par mūsu patstāvīgiem klientiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants