Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts '"Snickers" vēsture', 1.
  • Referāts '"Snickers" vēsture', 2.
  • Referāts '"Snickers" vēsture', 3.
  • Referāts '"Snickers" vēsture', 4.
  • Referāts '"Snickers" vēsture', 5.
  • Referāts '"Snickers" vēsture', 6.
Darba fragmentsAizvērt

„Snickers” regulāri piedalās arī labdarības akcijās, kā, piemēram, „Paēdini Ameriku,” („Feeding America”)19 kas ir viena no vadošajām iekšzemes bada samazināšanas labdarības akcijām. Viņu misija ir paēdināt Amerikas izsalkušos, izmantojot valsts mēroga tīklu, kurā iesaistītas ļoti daudzi uzņēmumi un organizācijas, lai palīdzētu apkarot badu valstī. „Snickers” 2010.gadā rīkoja īpašu akciju, izmantojot savu produkciju un tajā iesaistot diezgan plašu publiku. Pagājušajā gadā tikai ziedots vairāk kā 2,5 miljonus maltīšu iepriekš minētajai akcijai „Paēdini Ameriku.” Ikkatrs, nopērkot „Snickers” batoniņu, iesaiņojuma iekšpusē varēja atrast kodu, kuru nosūtot uz konkrētu telefona numuru vai to ievadot www.snickers.com mājaslapā, „Snickers” par katru iesūtīto kodu ziedoja naudu labdarības akcijai, sedzot vienas porcijas izmaksas. Savukārt, ja viens cilvēks šai akcijai ziedo 1 dolāru, tas ir līdzvērtīgs 7 porcijām. Arī šogad, 2011.gadā, tiks rīkotas akcijas un pasākumi, lai atbalstītu „Paēdini Ameriku” projektus.20
Jāsecina, ka jau gadsimtiem un gadu tūkstošiem cilvēki iecienījuši šokolādi un tās izstrādājumus, un mūsdienās tie ir pieejami ikkatram. Kā viens no iecienītākajiem ir „Snickers” šokolādes batoniņš, kas pastāvēšanas laikā ir ieguvis neticami lielu pasaules slavu un atzinību, turklāt to ir iecienījuši cilvēki visā pasaulē, tāpēc ikdienas tiek saražoti neskaitāmi daudz miljonu batoniņu, kas tiek eksportēti uz visām pasaules valstīm. Jāmin tas, ka „Snickers” veidojis ļoti daudz interesantu reklāmu un reklāmas kampaņu, lai popularizētu produkciju un veicinātu tās noietu. Tikušas izmantotas kreatīvas un pārdrošas idejas, un cilvēki to ir pozitīvi novērtējuši un joprojām izvēlas tieši „Snickers.”

Autora komentārsAtvērt
Atlants