Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 24.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 25.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 26.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 27.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 28.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 29.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 30.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 31.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 32.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 33.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 34.
  • Prakses atskaite 'Mācību metodiskā prakse', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mācību virtuve    4
2.  Ēdienu gatavošanas tehnoloģija    9
2.1.  Pārtikas produktu pirmapstrāde    10
2.2.  Zudumu noteikšana    11
2.3.  Darba vietas sakopšanas, beidzot pirmapstrādi    12
2.4.  Pusfabrikātu sagatavošana un uzglabāšana    13
2.5.  Ēdiena uzglabāšana    14
2.6.  Ēdienu noformēšana, pasniegšana, degustācija    15
3.  Praksē apgūstamo tēmu saraksts    18
4.1.  Iekārtu un inventāra saraksts    21
5.  Dārzeņu ēdieni    25
5.1.  Ēdienu grupas iedalījums    25
5.2.  Pamatproduktu un biežāk pievienoto produktu sortiments    25
5.3.  Pamatproduktu raksturojošās uzturvielas    26
5.4.  Pirmapstrāde    26
5.5.  Siltapstrādes paņēmieni    27
5.6.  Uzturvielu izmaiņas produktu pirmapstrādē un siltapstrādē    27
5.7.  Dārzeņu sautējums – receptūra    28
5.8.  Dārzeņu sautējuma pagatavošana    29
5.9.  Ēdiena uzturvērtības raksturojums    30
5.10.  Dārzeņu ēdienu vieta ēdienkartē    30
5.11.  Pārbaudes darbs    31
  Secinājumi    33
  Bibliogrāfija    34
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Mācību metodiskās prakses vieta bija ļoti atbilstoša praksē veicamiem uzdevumiem, mācību virtuve ir atbilstoši iekārtota un tajā atrodas viss nepieciešamais inventārs un darba rīki. Studenti var būt lepni, strādājot tādos apstākļos.
Pēc prakses beigām varu secināt, ka prakses norise bija veiksmīga, praksē apgūtais sniegs lieliskas zināšanas turpmākajā dzīvē, jo ēst gatavošana ir tas process, ko katrs no mums veic ikdienā. Jauniegūtās atziņas tiek izmantotas sadzīvē.
Sadarbošanās ar kursa biedriem prakses laikā, sniedza lielisku iespēju viņus iepazīt no pavisam citas puses, jo nodarbības nenotika tik oficiālā gaisotnē kā lekcijas.
Prakses laikā pagatavotie ēdieni bija izdevušies un katram no mums tika dota iespēja novērtēt savu pagatavoto, kā arī vērtēt kursa biedru paveikto. Ēdieni lielākoties bija izdevušies, protams, gadījās par kādai ķibelei, bet no kļūdām mācās.
Ieguvums pēc prakses ir neizmērojams, jo informācija, kas tika uzzināta un pilnveidota darba procesā, noderēs turpmāk. Ļoti bieži pēc notikušajām nodarbībām, mājās tika gatavoti ēdieni, ko bijām iemācījušies praksē. Tad tos varēja novērtēt arī ģimenes locekļi.
Prakses sākumā šķita, ka tai īsti nav pamata, uz pirmo nodarbību gājām ar skepsi, bet pirmās nodarbības attaisnoja cerēto un katru ceturtdienu ar prieku gaidījām, bieži vien pēc nodarbībām ēst negribējās līdz vakariņu laikam.
Kopumā es šo praksi vērtēju kā izdevušos un nepieciešamu, jo arī, lai izpildītu darba kartes, nācās meklēt informāciju, lasīt dažādas grāmatas, kas pilnveido katra no mums zināšanas par ēdiena gatavošanas tehnoloģiju.
Rakstot prakses atskaiti, iegūtās zināšanas tika atsvaidzinātas, jo daudz kas no jau iegūtā, bija aizmirsies, prakses atskaite ir lielisks apkopojums paveiktajam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants