Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 1.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 2.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 3.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 4.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 5.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 6.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 7.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 8.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 9.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 10.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 11.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 12.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 13.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 14.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 15.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 16.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 17.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 18.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 19.
  • Prakses atskaite 'Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VISPĀRĪGAS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU SIA„Y” VIESNĪCU „X”    4
2.  VIESNĪCAS DARBĪBAS PRAKTISKĀ IZPĒTE    5
2.1.  Restorāns viesnīcā „X”    5
2.2.  Viesu izmitināšanas vietas raksturojums    5
2.3.  Uzņēmuma vizuālais noformējums un gaisotne    7
2.4.  Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi    9
2.5.  Viesnīcas noslogojums    11
2.6.  Viesnīcas „X” organizatoriskā struktūra    12
2.6.1.  Viesu uzņemšanas dienests    12
2.6.2.  Saimnieciskais dienests    13
2.6.3.  Ēdināšanas dienests    13
3.  SAULKRASTU TŪRISMA INFORMĀCIJAS CENTRA RAKSTUROJUMS    14
4.  INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS    15
5.  LATVIJAS REPUBLIKAS, MK NOTEIKUMI, KAS ATTIECAS UZ ĒDINĀŠANAS UN VIESMĪLĪBAS UZŅĒMUMIEM    17
6.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    18
7.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    19
Darba fragmentsAizvērt

6. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmumā ir nepietiekams darbinieku skaits.
2. Nav pietiekoši daudz veļas, lai nodrošinātu visus viesus, kad ir vismaz 90% noslogojums, tas nozīmē, ka ir nepārdomāta netīrās un tīrās veļas maiņas kārtība.
3. Uzņēmums atrodas ļoti labā ērtā un viegli pieejamā vietā.
4. Kad viesnīcā notiek svinības, piemēram, kāzās, un ja tiek izmantota jaudīga mūzikas aparatūra, tad visā viesnīcā ir ļoti skaļš un troksni var dzirdēt gandrīz katrā numurā.
Manuprāt, viesnīcā vajadzētu, nedaudz atsvaidzināt interjeru. Lai gan tas ir mājīgs, taču nedaudz vienmuļš. Visi numuri ir gandrīz vienādi. Vajadzētu pamainīt viesu uzņemšanas telpu, jo pirmajā momentā tā ne ar ko nepiesaista un iekārtojums ir pavisam vienkāršs. Nepieciešama lielāka skaņas izolācija starp numuriņu telpām un banketu zālēm. Varētu ierīkot telšu vietas. Negatīvi ir tas, ka numuros, kuri atrodas uz šosejas pusi ir troksnis no ceļa. Ļoti neērta ir kotedžu tīrīšana, jo nepieciešamais inventārs un veļa ir jānes no viesnīcas. Varētu ierīkot tur pat netālu inventāra noliktavu.


Autora komentārsAtvērt
Atlants