Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 1.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 2.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 3.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 4.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 5.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 6.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 7.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 8.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 9.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 10.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 11.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 12.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 13.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 14.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 15.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 16.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 17.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 18.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 19.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 20.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 21.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 22.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 23.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 24.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 25.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 26.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 27.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 28.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 29.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 30.
  • Referāts 'Jaunu produktu attīstība nekustamo īpašumu tirgū Liepājā ', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KAS IR PRODUKTS, UN TĀ CENA?    4
1.1.  Produkts un cena    4
1.2.  Jaunu preču ieviešanas process    6
2.  SIA „U.PĒTERSONA NEKUSTAMO ĪPAŠUMU BIROJA” UZŅĒMUMA ANALĪZE    9
2.1.  Uzņēmuma raksturojums, mērķi un galvenie uzdevumi    9.
2.2.  Uzņēmuma „x” mārketinga aktivitātes    11
2.2.1.  Produkts    11
2.2.2.  Cena    12
2.2.3.  Sadale    13
2.2.4.  Virzīšana tirgū    13
2.3.  Konkurentu darbības analīze    19
2.4.  SVID analīze    20
3.  JAUNU PRODUKTU ATTĪSTĪBAS TENDENCES LIEPĀJĀ    22
3.1.  Pašreizējā situācija Liepājā jauno mājokļu tirgū    22
3.2.  UPB iespējas Liepājas nekustamo īpašumu tirgū    27
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    30
Darba fragmentsAizvērt

Katras valsts ekonomisko, politisko un sociālo attīstību nosaka un ietekmē tās īpašumā esošie nekustamā īpašuma resursi - zeme, derīgie izrakteņi, ēkas, būves u.c. Nekustamais īpašums ir viens no svarīgākajiem ekonomiskajiem resursiem un viena no būtiskākajām nacionālās bagātības sastāvdaļām, kas kopumā veido vairāk kā 50% no visām pasaules bagātībām.[8.]
Liepājā šobrīd attīstās strauji būvniecība. Kā pirmo un galveno iemeslu būvniecības straujajam pieaugumam var minēt pieprasījuma pieaugumu pēc dažādu veidu objektiem. Lielākais pieprasījums ir jaunu dzīvojamo platību sektorā.
Kursa darba mērķis ir teorētiski un praktiski apskatīt jaunu produktu nepieciešamību patērētājiem, novērtēt mārketinga aktivitātes, kā arī tirgus situāciju ieviešot jaunu produktu nekustamā īpašuma tirgū Liepājā. Veicot šo darbu, tiks analizēti tagadējie piedāvājumi un meklētas jaunas iespējas nekustamo īpašumu tirgū.
Prakses atskaites darba uzdevumi:
teorētiski parādīt jaunu produktu ieviešanas procesu;
raksturot uzņēmuma darbību, galvenos uzdevumus;
raksturot uzņēmuma mārketinga aktivitātes;
novērtēt jaunu produktu piedāvājumu tendences nekustamā īpašuma tirgū;
pētīt un analizēt UPB iespējas piedāvāt jaunu produktu;
izstrādāt secinājumus un priekšlikumus par iegūto kopējo informāciju;
Kā literatūras un datu galvenais avots, galvenokārt, tiks izmantota dažāda profesionālā literatūra, interneta sniegtā informācija un nepublicētie UPB materiāli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants