Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 1.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 2.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 3.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 4.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 5.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 6.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 7.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 8.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 9.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 10.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 11.
  • Referāts 'Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma patērētāju izvēli', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Ēdināšanas uzņēmumu klasifikācija    4
1.1.  Ēdināšanas uzņēmumu iedalījums    4
1.2.  Ēdināšanas uzņēmumu raksturīgās pazīmes    5
2.  Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma izvēli    6
2.1.  Cilvēku uzvedības ietekmējošie faktori    6
2.2.  Tirgus ietekmējošie faktori    8
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Pasaulē nepastāv vienota ēdināšanas uzņēmumu klasifikācijas un viens no iemesliem ir saistīts ar pastāvīgu nozares attīstību.
2. Pastāv dažādas katram uzņēmuma veidam raksturojošās pazīmes, kas piešķir atšķirīgumu un ļauj patērētājam izvēlēties, kas viņam šķiet svarīgāks.
3. Katra klienta darbības pamatā ir vajadzība, kas ir saistīta ar kādu noteicošo faktoru grupu – ekonomisko, psiholoģisko, personisko, kultūras vai sociālo.
4. Pēc SKDS datiem būtisks ekonomisks faktors ir patērētāju maksātspēja, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma apmeklētību.
5. Spēcīgu sociālo ietekmējošo faktoru uz patērētāju atstāj ģimene un tās locekļi.
6. Pircēju rīcību ietekmē kultūras attīstības līmenis, kas saistīts ar cilvēku vajadzībām, kuras nosaka vide, kurā cilvēks ir audzis, mācījies un dzīvo.
7. Klienta vecums ir viens no personiskās grupas faktoriem, tātad mainoties vecuma posmiem, mainās arī cilvēka ēšanas paradumi.
8. Psiholoģiskais faktors, kas saistīts ar patērētāju ieradumiem un dzīves veidu, lielā mērā ietekmē ēdināšanas uzņēmuma izvēli.
9. Tiek izmantots vesels tirgzinību pasākumu komplekss, kas sastāv no četriem elementiem – produkts, cena, vieta, preces virzīšana-, lai apmierinātu patērētāju vajadzības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants