Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 1.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 2.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 3.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 4.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 5.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 6.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 7.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 8.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 9.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 10.
  • Prezentācija 'Produkta raksturojums - "Rīta" jogurts ', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Produkta īpatnības (raksturlielumi)
Produkta veids – pārtikas prece;
Produkta klasifikācija pēc pircēju rīcības – ikdienas pieprasījuma prece;
Pārbaudāmība – daļēja pārbaudāmība – pirms pirkšanas var skatīt derīguma termiņu. Pilnīgi pārbaudīt var nopērkot vienu no produktiem un nogaršojot.

Novērojamība – daļēja – var novērot tikai iepakojumu un sastāvu.
Efekta ātrums – pircējs apzinās labumu tā lietošanas laikā un vēl kādu laiku pēc ēšanas.

1.Produkta īpatnības (raksturlielumi)
Vienkāršība lietošanā – ļoti vienkārši lietojams, nav nepieciešamas nekādas papildu zināšanas, tik vien kā noturēt rokā karoti.
Salīdzināmās priekšrocības – izceļas ar lētāku cenu, dažādu piedāvātās produkcijas sortimentu (ar dažādām piedevām), izmēri un iesaiņojums.
Simboliskums – var radīt attieksmi pret tieši šo produkta marku. Cilvēks nevar īpaši lepoties ar to ka lieto tieši šo jogurtu nevis citu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants