Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas izvēle produktiem ar zemu ieinteresētības līmeni', 1.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas izvēle produktiem ar zemu ieinteresētības līmeni', 2.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas izvēle produktiem ar zemu ieinteresētības līmeni', 3.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas izvēle produktiem ar zemu ieinteresētības līmeni', 4.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas izvēle produktiem ar zemu ieinteresētības līmeni', 5.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas izvēle produktiem ar zemu ieinteresētības līmeni', 6.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas izvēle produktiem ar zemu ieinteresētības līmeni', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Produkts – dezinficējošais tīrīšanas līdzeklis Domestos
Mārketinga stratēģija – reklāma
Dažādi uzņēmumi (bez Domestos arī tādi kā, piemēram, Cillit, Aina, Harpic) patērētājiem piedāvā plašu tualetes tīrāmo līdzekļu klāstu, kur produktu atšķirības būtībā ir nelielas. Pārsvarā visi tiek reklamēti kā tādi, kas nodrošina mājās tīrību (tiek galā ar netīrumiem, nogulsnēm) un daļai arī papildus nāk klāt laba smarža.
Ņemot vērā to, ka tīrīšanas līdzekļi pamatā veic vienu un to pašu funkciju, tad patērētāji priekšroku dod jau iecienītam un pārbaudītam zīmolam. Lai ieinteresētu pircējus izmēģināt un turpmāk lietot tieši Domestos tualetes tīrīšanas līdzekļus, uzņēmums īsteno dažādas stratēģijas, bet konkrētāk tiks aplūkota reklāmas stratēģija.
Reklāmas tiek translētas televīzijā salīdzinoši bieži pauzēs starp filmām vai raidījumiem, reklāmu ilgums apmēram 30 sekundes. Šāda pieeja – īsi reklāmas rullīši, kas dienā vairākas reizes tiek atkārtoti - nodrošina zīmola atpazīstamību.
Televīzijā uzņēmums izmanto nedaudz atšķirīgu komunikācijas veidu ar patērētājiem nekā konkurenti. Konkurējošie zīmoli savās reklāmās lielāku uzmanību pievērš tam, cik labi to produkti tiek galā ar netīrumiem, nogulsnēm, tīri praktiski to parādot un mēģinot pierādīt. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants