Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Produkta analīze', 1.
  • Referāts 'Produkta analīze', 2.
  • Referāts 'Produkta analīze', 3.
  • Referāts 'Produkta analīze', 4.
  • Referāts 'Produkta analīze', 5.
  • Referāts 'Produkta analīze', 6.
  • Referāts 'Produkta analīze', 7.
  • Referāts 'Produkta analīze', 8.
  • Referāts 'Produkta analīze', 9.
  • Referāts 'Produkta analīze', 10.
  • Referāts 'Produkta analīze', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Ārējo vidi ietekmējošie faktori:

tieši ietekmējošie:
a) piegādātāji:
Piens tiek iepirkts no Latvijas zemnieku savienībām, dažādos augļus jogurtiem piegādā “Pūres Dārzkopība”
Iepakojumu piegādā no Somijas, Latvijā speciāla tehnika saliek kopā tetra pakas.
Elektrība – Latvenergo, telekomunikācijas – LMT, Lattelekom utt.

b) starpnieki:
Aģenti, kas palīdz atrast potenciālos pircējus; Sadarbība ar vairumtirgotājiem;
Produkta fiziskā virzīšana – pašiem savas noliktavas, kur tiek uzglabāta produkcija;
Veikaliem tiek piegādāts tikai tāds daudzums, kas ietilps plauktos, vai arī to var uzglabāt mazās veikala noliktavās;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants