Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas darbība, novērošanas prakse', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Šī prakse bija ļoti interesanta un es ieguvu daudz informācijas, kā pareizāk turpmāk rīkoties dažādās situācijās. Šī prakse man deva iespēju iepazīties ar skolotāja profesijas kompetencēm, kas ir nepieciešamas, lai ļautu skolotājam veiksmīgi darboties ekonomikas, demokrātijas, komunikācijas, informācijas un kultūras dinamiskajos apstākļos Latvijas valsts un tās jauniešu daļas interesēs, kuri izglītību iegūst valsts mācību iestādēs, interešu centros, u.c.
Tāpat sapratu, ka skolotājam ir jābūt radošam un jāspēj skolēnus iesaistīt mācību vielas apgūšanā pēc iespējams interesantāk, lai skolēni negarlaikotos. Sēžot dažādās stundās, prakses laikā, es redzēju dažus mīnusus, skolotāju darbībā, kas man turpmāk ļaus no tiem izvairīties, savā darbības laikā.
Ļoti svarīga kompetence ir iemācīties saprasties ar skolēniem, neatkarīgi no viņu vecuma, dzimuma, interesēm. Ir jāspēj izprast katrs atsevišķi un individuāli, nedrīkst skolēnus pielīdzināt vienai mērauklai, jo tas izraisa konfliktu starp skolotāju un skolēnu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants