Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Modernisma principi Mikelandželo Antonioni filmā "Blow-up"', 1.
  • Eseja 'Modernisma principi Mikelandželo Antonioni filmā "Blow-up"', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Filmai raksturīga tēma: meklējumi, kur svarīgākais ir nevis risinājums, bet gan ceļš. Piemēram, šajā gadījumā ‘’Blow-up’’ galvenais varonis pie nekāda slēdziena tā arī nenonāca, zināšanas par slepkavību īpaši nemainīja viņa dzīvi, toties radīja īslaicīgus pārdzīvojumus.
Filmas beigās pēc tenisa spēles ar neredzamo bumbiņu, tiek parādīts tuvplāns ar Tomasa samulsušo seju. Pēc tam redzams kopplāns no liela attāluma, kas veicina domāt par to, ka varonis ir vientuļš, vienīgais, kas pieredzēja slepkavību, nesaprasts.
Ir daudz tuvplānu, kas parāda varoņu reakcijas un pievērš uzmanību detaļām, piemēram, aina, kur Tomasa pirksti spēlējas ar sudraba monētu, kamēr viņš sarunājas ar divām modelēm.

Atlants