Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vācu ekspresionisma kino veidošanās, stilistika un nozīmīgākās filmas', 1.
  • Referāts 'Vācu ekspresionisma kino veidošanās, stilistika un nozīmīgākās filmas', 2.
  • Referāts 'Vācu ekspresionisma kino veidošanās, stilistika un nozīmīgākās filmas', 3.
  • Referāts 'Vācu ekspresionisma kino veidošanās, stilistika un nozīmīgākās filmas', 4.
  • Referāts 'Vācu ekspresionisma kino veidošanās, stilistika un nozīmīgākās filmas', 5.
  • Referāts 'Vācu ekspresionisma kino veidošanās, stilistika un nozīmīgākās filmas', 6.
  • Referāts 'Vācu ekspresionisma kino veidošanās, stilistika un nozīmīgākās filmas', 7.
  • Referāts 'Vācu ekspresionisma kino veidošanās, stilistika un nozīmīgākās filmas', 8.
  • Referāts 'Vācu ekspresionisma kino veidošanās, stilistika un nozīmīgākās filmas', 9.
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Tie nav tikai konkrēti mākslinieki, kas veido ekspresionismu, tā ir vesela estētiska kustība, kuras konceptuālais pamats ir stilistisko parādību kopums un deformēts, neparasts, reizēm pat kliedzošs izteiksmes līdzekļu izmantojums.
Ekspresionisma veidošanos strikti ietekmēja kā ekonomiski politiskā situācija Vācijā, tā arī tās morāli nomāktā nācija, kas tikusi sakauta un vajāta. Visi pārspīlējumi un izcēlumi, ko pauž ekspresionisms dzimuši no sava laika noskaņas, realitātes, kurai šķietami zudusi jēga.
Ekspresionismā dominē emocionālais iekšējo noslieču atveidojums un vēlme atveidot pasauli atšķirīgi, savā veidā arī izcelties. Tas manāms arī kinematogrāfiskos elementos, piemēram, kameras darbība neparāda ainas skrupulozi un vispusīgi, plaši, izplatīti redzes punkta filmējumi, proti, galvenais ir sajūtas un asociācijas, ko rada konkrētie objekti un ainas, cilvēks nedrīkst sajusties pārāk brīvi un komfortabli, viņam jābūt gan filmas varoņu, gan savu sajūtu slazdā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants