Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.07.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Filmas "1906" analīze', 1.
  • Konspekts 'Filmas "1906" analīze', 2.
  • Konspekts 'Filmas "1906" analīze', 3.
  • Konspekts 'Filmas "1906" analīze', 4.
  • Konspekts 'Filmas "1906" analīze', 5.
  • Konspekts 'Filmas "1906" analīze', 6.
  • Konspekts 'Filmas "1906" analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

26. Izvēlies tēlu, kuram, Tavuprāt, filmā piemīti visbūtiskākā nozīme attēloto vēsturisko notikumu attīstībā. Pamato, kāpēc, Tavuprāt, tas ir tieši šis tēls.
Galvenais ideju un mērķu iedvesmotājs un īstenotājs bija Orators. Viņš bija domubiedru grupas koordinators un organizētājs.
27. Kādas ētiskas vērtības filmā tiek attēlotas kā svarīgas? Kādi konkrēti piemēri no sižeta to pierāda?
Kā vienu no ētiskajām vērtībām filmā varētu minēt sievietes pašcieņu sižetā, kur Dafne ierodas vizītē pie Dancīša, kā arī nostāja pret radikālām cīņas metodēm un godīgums pret domubiedriem.
28. Filmas veidotāji apgalvo, ka šī esot “džeku filma”. Pārdomā un izvēlies savu pozīciju: piekrītu / nepiekrītu. Viena pozīcija jāizvēlas obligāti. Neatkarīgi no tā, kuru pozīciju izvelējies, pamato savu viedokli ar 3 argumentiem.
Es piekrītu filmas veidotāju apgalvojumam par to, ka šī ir “džeku filma”, jo tās galvenie varoņi ir jauni vīrieši, kurus vieno kopēji piedzīvojumi un savstarpējo attiecību kopums – draudzība, palīdzība, nodevība, grūtību pārvarēšana un uzupurēšanās. Viņi visi ir spējīgi uz drosmīgu, pašaizliedzīgu un neordināru rīcību – iet uz “visu banku”, nebaidoties par sekām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants