Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Filmas "Young Sherlock Holmes" vēstījuma analīze', 1.
  • Eseja 'Filmas "Young Sherlock Holmes" vēstījuma analīze', 2.
  • Eseja 'Filmas "Young Sherlock Holmes" vēstījuma analīze', 3.
  • Eseja 'Filmas "Young Sherlock Holmes" vēstījuma analīze', 4.
  • Eseja 'Filmas "Young Sherlock Holmes" vēstījuma analīze', 5.
  • Eseja 'Filmas "Young Sherlock Holmes" vēstījuma analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc šīs filmas noskatīšanās es sapratu to, ka, ja filmā iedziļinās un ievēro pat vismazākos sīkumus, tad var paredzēt filmas gaitu. Ikdienā skatoties filmu mēs iedziļināmies, kļūstam empātiski, bet neievērojam tādas lietas kā ēnas, mūziku, negaidītus pavērsienus, par kuriem mūs brīdina dažādi simboli.
Vienīgais es nevarēju iejusties varoņu lomā, jo biju filmā iedziļinājusies no semiotikas puses. Līdz ar to varu secināt to, ka vismaz man ir grūti to savienot.
Daudzas zīmes, kuras ikdienā mēs uztveram, bet mēs neuztveram filmās, jo filmas skatoties mēs cenšamies aizmirst ikdienas steigu, nepatikšanas un negatīvās emocijas, bet atklāt sev citu ‘’ pasauli’’.
Filmā Holmsa palīgs – Vatsons viņam jautāja – kādēļ viņš neredz to pašu, ko Holms? Uz ko Holms atbildēja: ‘’ Jūs skatāties, bet nenovērtējat, un tā ir liela atšķirība.’’
Šis citāts man paliks atmiņā un pēc šī darba uzrakstīšanas, es noteikti pievērsīšu lielāku uzmanību simboliem, mūzikai un citām zīmēm visas filmas gaitā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants