Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:588511
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Konkurences un konkurētspējas teorētiskais raksturojums    8
1.1.  Konkurence un tās veidi    8
1.2.  Konkurētspēja un tās būtība    13
1.3.  Konkurences un konkurētspējas analīzes metodes    19
2.  Tūrisma nozares iespējas un attīstība    28
2.1.  Tūrisma nozares attīstība un piedāvājums Latgalē    28
2.2.  Nozares speciālistu vērtējums    31
3.  Viesu nama „X” darbības analīze    35
3.1.  Vispārīgs uzņēmuma raksturojums un tā piedāvājums    35
3.2.  Klienti un mārketings    39
3.3.  Finanšu situācijas izvērtējums    42
4.  Viesu mājas „X” konkurētspējas izvērtējums    46
4.1.  Salīdzinājums ar konkurentiem    46
4.2.  SVID analīze    50
4.3.  M.Portera piecu spēku modelis    54
  Secinājumi    58
  Priekšlikumi    59
  Izmantotā literatūra    60
  Pielikumi    63
Darba fragmentsAizvērt

Darba autores diplomdarba tēma ir viesu nama „X” konkurētspējas izvērtējums. Tēma tika izvēlēta, jo šī viesu māja „X” ir jauns uzņēmums Preiļu pilsētā. Ar konkurētspējas novērojumu var attēlot, kurā vietā uzņēmums atrodas konkrētā nozarē, kādas ir tā iespējas un draudi. Līdz ar to konkurentu darbību izpētīšana, ļauj uzņēmumam izvērtēt savas priekšrocības un trūkumus darbībā, kas būtu jāuzzina katram uzņēmumam tā attīstīšanās sākumā. Darba autore tēmas aktualitāti pamato, ka jebkāda veida uzņēmumam nepieciešams attīstīties un pilnveidoties, tāpēc ir jāmāk sevi pozicionēt esošajā nozarē un tirgū.
Pētījuma objekts ir gan pats viesu nams, gan tā konkurenti Preiļu novadā.
Pētījuma priekšmets ir jaunais izveidotais viesu nams.
Konkurencei ir liels spēks attiecīgajā nozarē, kas liek uzņēmumiem savā starpā sacensties par vairākām konkrētām lietām. Darba autores gadījumā tas būtu ko uzņēmums spēj piedāvāt klientiem un attiecīgi cik liela un laba ir kvalitāte sniegtajiem pakalpojumiem, iegūstot patērētāju atzinību. Līdz ar to patērētāju vēlmes un vajadzības tiek apmierinātas. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties