Kolekcija “The State of Confushion” (latviski: “Apjukums”) balstīta uz pašas autores
un daudzu citu cilvēku izjūtām saskarsmē ar trauksmes radītajām komplikācijām, retāk ar
depresiju, kas teicami atspoguļojas darba haotiskajās apdrukās, drūmajos, lielajos siluetos un
aksesuāros. Autores prāt, par mentālo veselību nevajadzētu klusēt un to uzskatīt par taboo
tēmu, un apģērbs ir veids, kā pasaulei parādīt problēmas nopietnību. Apģērba mērķis ir atraisīt
cilvēka galvās kosmosu un likt viņiem ieklausīties, izprast mūsu ciešanas.
Darba autorei vienmēr ir bijusi cieša saikne ar Austrumu kultūrām, it īpaši Japānas un
Korejas, kas arī kalpo par galveno iedvesmu tērpu stilistikas izvēlei. Veicot kultūrvēsturisko
pētniecību, atklājas, ka japāņu dizaineri ir guvuši augstus panākumus modes pasaulē un ar
austrumniecisko domāšanas veidu krasi ietekmējuši rietumu apģērbu. Japāņu radītajiem
dizainiem raksturīgas vienkāršas formas, printi, maisveidīgi (oversized) silueti, apģērba
nēsāšana slāņos, ieloces.
Sietspiede ir izvēlēta par galveno apdrukas tehnoloģiju. Ar šo tehnoloģiju iespējams
panākt noturīgas un, īpaši uz tumšāka auduma, izlecošas apdrukas. Autores izvēlētā tehnika ir
īpaša ar to, ka printus nav iespējams atkārtot, rezultāts pēc katras drukāšanas ir pārsteigums.…